Tuesday, October 13, 2009

Dah Tua Dah..

Haih.. Macam tak caye je aku ni makin tua.. Sekarang aku secara officialnya dah jadi Pak Cik berbekalkan 2 orang anak buah yang aku ada sekarang. Seorang perempuan.. 2 orang lelaki..
But then aku dah sesiap train anak buah aku panggil aku Uncle Cik.

Kakak aku secara officialnya dah ada 2 orang anak dan kedua2nya lahir pada tarikh lahir yang sama cuma pada tahun yang berbeza.. Anak2nya comel giler.. Tisya & Rayyan.

Semalam, Abang aku lak ada anak. Seriously aku masih tak percaya dia dah ada anak..

Rasa mcm baru semalam je aku main panjat2 almari.. Main pondok2.. Haha..

Sekarang abang ngan kakak aku dah ada anak.. Aku? Lambat lagi kot.. Biarlah adik aku yang 2 orang lagi tu kahwin dulu.

Aku selesa membujang.. Wakaka.. The truth is banyak lagi bende aku nak kena buat sebelum kahwin.. Kumpul harta dulu.. Nanti baru bini aku senang.. Hehe.. Tak ke macam tu? Hehe

Makin hari makin tua.. Umur pun dah 23.. Tapi niat aku aku akan kahwin selewat2nya pada umur 30 tahun.. Another 7 years to go.. Lambat sket pun takpe..

No comments: