Wednesday, February 18, 2009

18 February 2009 : Pagi Yang Gelap!!!

Pagi yang kusangka indah rupanya buroks jadinya..

Kolej Tun Mamat (KTM) digegarkan dengan berita.. TAKDE AIR!!!

Aku yg dah siap bertuala nak pi mandi air pulaks takde.. Spoil... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Nasib baik ada air dalam kettle jug untuk aku gunakan cuci muka dan lap2.. But I know it's only for temporary hygeine purpose.. Tak leh lama..

So aku pun lepas lap2, bersiap pi kuliah.. Kelas Compensation En Helmy.. Suara En Helmy pun a bit rock.. So dia kata tak leh wat kelas lama2.. Ok.. Then dia minta aku panggilkan brother maintainance, selepas kakitangan maintainance gagal dihubungi oleh En Helmy kerana LCD Projector gagal berfungsi... Ain panggil "Abang Amin".. ABANG~.. Auwww.. Benci you.. Hahaha

Lepas aku dh panggil.. Tak lama lepas tu.. Bagai di'flush' sekali 3 orang staff maintainance masuk pi repair..

Then ada gap coz kelas Strategic Management takde.. Coz batal.. Itupun aku tahu setelah penat aku membawa buku teks yg berat dan hanya diberitahu oleh Kak Fad lepas abs kelas compen...
KAK FADHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Geram aku.. Hua...!!! Tak Nak.. Tak Nak...

So aku buat keputusan untuk pulang ke hostel untuk mandi.. Nasib baik air ada.. Fuh.. lega den..

1 comment:

Misz Lyia'z said...

patut aaa ader bau cam keting je kat blkg i aritu... huhu.. now i know where that smell comes from....


lalalalallaallalalalaaaaaaaaaaaa

(^_^)