Thursday, February 12, 2009

12 February 2009

Batuk masih ada.. Selesema sudah tiada.. hurm.. Better skit hari ni.. Pagi tadi ada test IR.. Hurm.. Mcm best je aku jawab... Entah betul entah tidak.. Tapi aku merasakan jawapan aku 70% betul.. wakaka

Then gap sampai pukul 2.30.. Kelas Risk Management.. Dgn En Ahmad Fadhly.. Wakaka..
Cakap pasal En Fadh ni aku nak tergelak gak.. Mengenangkan cerita dulu2 dari tukang karut lagi mengarut..

Then kelas Report Writting dgn Madam Aida.. Suka tengok dia bagi lecture.. English dia superb.. 5 star.. Clear like Crystal... and Cara dia communicate.. Look interesting.. Dia suka main facial expression.. Mata.. Then ketap bibir and starring at people.. Cute.. Suka cara dia mengajar... 5 star again..

Pastu hari ni Kak Lyia bagi gambar2 masa surprise Birthday aku ngan Ain..

No comments: