Thursday, April 3, 2008

3 April 2008 : 11.15am

sambungan...

Dah settle satu test datang lagi dugaaan yang lain (macam tu ye?).. Petang ni aku ada quiz Organizational Behavior... Satu chapter je.. Tak banyak... insyaallah aku leh wat dgn jayanya.. malam tadi dah selak2 skit.. jap lagi wat intensive reading.. (macam shampoo pantene laks) huhu..

Esok ada quiz Quantitative Analysis.. 3 jenis kiraan plak tu.... Takoot... Huaaa.. yang tu memang susah.. Sedangkan mutiara hitam lautan digilap lagikan haus hitamnya.. Begitu juga kepala otak aku yang tak berapa faham nombor2 nie.. nasib baik aku tak Dyslexia.. shukran...

Hari2 yang aku lalui kat KBM ni sangat payah hari demi hari.. api itulah yang dinamakan lumrah belajar.. Dengan aku yang masih tak cari rumah sewa untuk sem depan.. TAKOTT.. Tapi aku dah try apply college... harap2 dapat.. Amin..

No comments: