Thursday, April 10, 2008

10 April 2008 : 8.38pm

Hari ni aku sangat gembira kerana result test HR ngan RM agak baik buat aku.. kedua-duanya dapat A. Alhamdulillah.. Semalam dapat paper Research.. pun A gak.. tapi yang masih merisaukan aku sekarang paper QMT.. Aku tak dapat perform paper tu.. Payah gak..

Pagi tadi aku gerak ke library lambat skit, bleh plak aku ter 'over slept'.. Nasib baik Kak Lia kejutkan aku.. Malu aku.. Bukan apa.. Bleh plak aku termimpi org yg aku admire selama nie.. Selalunya cam tu cam tu je.. Tapi entah macam mana aku termimpikan dia.. Mugkin sebab aku dah lama nak approach dia tapi malu kot..

Tapi mimpi tu tak best sangat, coz as if approach aku kat dia dalam mimpi tu tak bawa apa2 impact kat dia (Dia jual mahal..)

Aku tak nafikan orgnya cantik.. Genit2.. Suara pun comel.. Tapi aku tak tahu kenapa dgn minah yg sorang ni aku leh malu.. sedangkan aku bleh je approach pompuan lain..

Kenapa dgn aku nie..? Kenapa...?

2 comments:

Misz Lyia'z said...

hmmm... tu laa mimpi lg dak tuh, smpai lewat bgun... tp kan fiq, akak n ain rse, she's not suitable wif u.. u can admire her, tp jgn excited sgt... try usha bdk lain plak eh...

Unknown said...

wah fiq..
dh de crush ek?
spe tuh?
xnk gtau aku ker?
aku leh jd match maker..
hiks =p