Monday, July 18, 2011

Kini Saya Kembali

Assalamualaikum and Hello..

Bertemu lagi dalam posting yang terlalu lama tertunda.. Mohon maaf dipinta.. Kebelakangan ini saya sibuk dengan mood belajar. Saya telah tamat berkhidmat dengan FAMA. Dan kini saya menyambung pelajaran bagi peringkat Sarjana pula. Doakan kejayaan saya ye?

Wait a minute.. Saya ade cerita dalam posting sebelum ni kan? Hehe.. Tak apa.. Layan je..

Banyak pengalaman yang saya timba sepanjang kontrak kerja saya bersama FAMA. Dan dengan berkhidmat dengan FAMA, saya dapat terbang ke Sarawak dan Sabah. Sesungguhnya ianya merupakan salah sebuah pengalaman yang indah dalam hidup saya.

Khas buat anda yang belum ke Sarawak dan Sabah, dalam posting yang berikutnya akan saya kongsikan pengalaman saya sepanjang di Sarawak dan Sabah buat tatapan anda semua. Semoga anda terhibur..


No comments: