Wednesday, August 18, 2010

Konvokesyen Ke - 72

Haaa.. Lama sudah bertunda.. Nah.. gambar2 sekitar konvo aku beberapa bulan yang lepas..

Sememangnya terharu kerana akhirnya dapat juga aku menamatkan zaman Bachelor tu. Hehe.. Alhamdulillah.. Syukur..

Alhamdulillah kawan2 aku semua berjaya mendapat pekerjaan sekarang nih. Jawatan best2 lah tuh.. Cuma aku yang tak bernasib baik untuk mendapatkan jawatan sementara yang didambakan buat sekian lama.. Wah.. skema tak ayat aku.. kah kah kah..

(Above: First of all.. Introducing.. My beloved mom.. My Idol.. My Love.. My Inspiration.. She motivates me a lot.. Without my mom, I don't think that I'll be here as what I am now..)

(Above: Gift.. Certificates.. yang I dapat on my graduation day.. :) Yeay.. 1st time dapat teddy beay tomey2 as a present..)

(Atas: Udin, Aku, Kak Lyia, Kobe, Sarip - Kawan2 sekuliah)

(Atas: Dida dan aku - Dida ni kawan aku time Diploma dulu.. Dah abes degree ni sekali lagi berjumpa.. Hehe)

(Kobe a.k.a Dania.. Opss.. Silap.. Yg ganas.. Hehe..)

(Pegang cue cards.. Haha.. Bertuah no tu.. Hehe)

(Muka sememeh aku dalam dewan.. Hehe..)


Haa.. Seperti yang dijanjikan.. Gambar memori indah telah aku abadikan dalam blog aku ini untuk dikongsikan bersama.. Baik tak aku?)

See ya in next post..!

No comments: