Thursday, January 7, 2010

Ratapan Seorang Penggangur

Masuk hari ni dah dekat 2 bulan setengah aku menjadi seorang penggangur.. Haha.. Tapi takdelah mengganggur sangat.. hehe.. Kenapa? Sebab boss kat tempat kerja lama aku panggil aku wat kerja dia.. haha..

Kerja apa? Kerja membuat Nota, Slide, Silibus, ngan Soalan peperiksaan salah sebuah kolej diutara.. Kolej apa? Tak boleh bagi tahu.. Kerahsiaan bagi pembuat soalan adalah keutamaan. Bagilah 1 juta pun.. Aku takkan amek.. Sebab duit 1 juta tu haram kalau aku amik..

Dalam masa yg sama aku sedang menunggu keputusan salah sebuah tempat kerja ni untuk confirm mengambil aku sebagai freelance pegawai banci office tu.. Huhu.. Opis mana? Tunggu...

Sorry kepada beberapa pembaca blog aku yg setia tu.. Agak busy sampai terabai blog yg aku sayang gila nih..

Oh ye.. Berat aku dah turun 10kg.. Tapi rupanya tiada perubahan.. kena turun lagi 30kg kot baru nampak kesan. huhuu..

Hurm.. Kalau ada update2 lain aku update ok?

Daa....~

No comments: