Thursday, August 20, 2009

Stevia Hayat

Hari ni aku nak share ngan korang satu produk yang baik untuk kesihatan korang. Even aku sendiri dah start minum Stevia Hayat ni as daily supplement.

Apa bende Stevia Hayat ni? Stevia Hayat ni sejenis daun yang manis rasanya. Daun ni memang originally manis dan no need more sugar. Khasiatnya boleh merendahkan kadar gula dalam badan.


Kiranya produk ni untuk org yang nak mencegah dan merawat penyakit Kencing Manis. Ianya juga boleh membantu badan kita untuk menyah toksin. Bagus kan? Mana datangnya toksin? Dari plastik nasi himpit, bahan toksik yg terlekat pada sayuran yg kita dok makan. Dan bahan2 pengawet yang mengandungi toksin. That's why badan selalu penat dan sakit2. And even perempuan skrg ni senang dapat cancer. Menakutkan kan?


Kalau yang suka minum teh tu, ni salah satu cara untuk mempunyai satu lagi koleksi teh yang berbeza dari pasaran biasa.

(Teh Uncang = RM 60, Ekstrak Stevia Hayat = RM 40 sahaja)

Tapi berhati2 dengan klon Stevia. Stevia yang original tidak mendatangkan kesan sampingan selaepas diminum. Sekiranya Stevia yang anda minum menyebabkan anda pening/sakit kepala, ini bermakan Stevia yang anda minum itu adalah klon.


Apalah nak dibandingan kesihatan dari kematian akibat derita penyakit. Betul tak?


So, inilah dia pengilham produk yang bagus ni. Pn Hajah Hamidah Abd Jalil. Seorang usahawan wanita yang indie (tanpa bantuan sesiapa). Dan produk ini telah dikenali oleh mantan PM kita.


Sememangnya tak rugi kalau beli..




No comments: