Thursday, May 7, 2009

7th May 2009 : 8.15pm

Waktu ni aku tgh study untuk last paper aku esok 8hb May 2009.. Tarikh keramat.. Kertas periksa aku yang terakhir untuk aku di peringkat Ijazah InsyaAllah..

Bermula esok.. Aku akan keluar dari kolej kediaman.. Tempat tempat aku berteduh untuk setahun setengah.. Tempat yang mengajar aku tentang apa ertinya persahabatan dan kepercayaan..

Bukan semua yang belajar tinggi itu cemerlang.. Dan bukann semua yang rendah pelajaran itu mundur.. Kadang2.. Yang disangkakan cemerlang itulah yang mundur... Yang disangkakan malaikat itulah syaitan..

Satu pengalaman yang tak boleh aku lupakan..

Semester hadapan.. Tibalah masa untuk aku menjalani latihan praktikal.. Bermula pada 1 Jun 2009 dan berakhir pada 13 Oktober 2009..

Doakan yang terbaik untuk aku dan kawan2 aku.. Amin..

1 comment:

Nadzrah said...

amin...
semoga hidup kamu sentiasa dipermudahkan..
hehe