Tuesday, March 3, 2009

Alexandra Burke

Kali ni aku nak share ngan korang tentang perasaan aku.. Wahaha.. Kebelakangan ni telinga aku asyik terngiang2 suara artis baru yg cambest.. Mmg best aku suka.. Dia ni lahir dari program X-Factor kat Britain.. X-Factor ni ala2 OIAM, Akademi Fantasia.. Paling tepat macam Mentor kat TV3.. Tapi ini memang aku tabik coz peserta dia mmg nampak professional..

Sorry to say.. Peserta2 realiti TV kat Malaysia ni about 70% hanya nak jual muka kat TV tapi bakat yilek.. Tak best langsung.. Masa ujibakat guling2 nangis cakap nak berjaya.. Dah masuk.. Apa jadi? Hidup segan mati tak mau...

Sedap suara peserta Britain ni.. Nama dia Alexandra Burke. Performance dia mmg best.. Suara tebabom MELETUP.. Hope artis2 Malaysia boleh mengambil diorang ni sebagai contoh..

Ini link videonya:
http://www.youtube.com/watch?v=LM8U5l7yMvQ

No comments: