Friday, March 27, 2009

Ada Cinta (Part 1)


Aku nak share ngan korang.. Cerita yang sangat rapat dengan lirik Ada Cinta kat post bawah ni..
For me it's quite tragic.. Sedih jugak.. but hey.. There must be a reason for all this..

Kisah seorang lelaki yang tak pernah meluahkan hati pada si dia selepas dirinya langsung tak ada keberanian untuk melakukannya..

Di zaman sekolahnya.. lelaki itu pernah meminati seorang gadis yang lemah lembut dan baik orangnya.. Mereka berkenalan tapi masih malu2 untuk terlalu rapat..

Si lelaki sukakan gadis itu tapi terlalu takut dan malu nak luahkan pada si dia.. Katanya "Aku buruk.. Aku tak sesegak lelaki yang lain.. Siapa aku nak dibandingkan dengan dia.. Serba kurang aku ni"

Maka si lelaki itu tidak meluahkan isi hatinya sepanjang waktu persekolahannya..

Setelah tamat zaman sekolah.. lelaki itu mencari2 gadis itu.. namun gagal kerana tidak menyimpan alamat dan nombor telefon gadis itu..

Zaman berlalu.. Sejarah berlalu.. Detik berdetik..

Setelah 5 tahun berlalu..

Telefon berdering ditangan lelaki itu.. Lelaki itu mendapat tahu bahawa wanita itu telah berkahwin dan mempunyai seorang anak.. Dan kini wanita itu berada di luar negara untuk menyambung pelajarannya..

Lelaki itu terjumpa profil wanita itu dalam Facebook miliknya.. Dan mereka berhubung kembali..

Sampai satu ketika...

(Bersambung...)

3 comments:

Unknown said...

salam....

hai awak,hik3x...
mcm pernah dgo ini kisah..tp dimanakah sih???heheheh:p

Unknown said...

salam...

yeyeye...akhirnya dpt gak komen,heheeh...:)

Afiq's Diary said...

Nope.. Anda belum pernah mendengarnya.. Ianya merupakan sebuah cerita yang baru diungkai..