Thursday, October 30, 2008

30 October 2008 : 11.18am

Hari ni aku expect dapatlah jadi hari yg biasa buat aku.. Tapi aku silap.. Hari ni merupakan hari yang melukakan buat aku.. Kenapa mesti jadi mcm ni? Aku rasa pasal aku bodoh kot..

Kalau bertepuk tangan biarlah dgn 2 belah tangan.. Bukan sebelah tangan mcm aku.. Aku punyalah anggap seorang insan ni best friend aku.. Tapi aku silap.. Aku bukan best friend dia.. Best friend dia org lain.. That's sucks...

Kadang2 aku jadi payung sbb aku rasa.. aku satu2 payung yang dia ada.. Rupa2nya.. Dia ada payung lain yang lebih kerap dia berlindung..

So aku rasa better aku jauhkan saja diri aku.. Coz takde gunanya aku stay.. After all I didn't get any credit dari dia.. So kepada insan itu.. silalah bersama 2 payung yang cukup anda appreciate itu..

Kenapa aku tulis kat blog instead bg tahu kat dia? Aku malas.. Takde gunanya nak clarify.. Mmg dah nampak.. Kalau aku cakap kat dia pun.. Dia hanya akan ubah statement pada angin bukan pada hati.. So tak guna kan? Biarlah..

I'm out of here..

I rather to stay alone as long as I have my family..

2 comments:

nadea ramly said...

hienape ni afiq? hurm..takmo la gitu.aku kan ade..

Afiq's Diary said...

The world is getting harder as the people seems to be naive in everything.. Oh god..