Tuesday, August 5, 2008

Malaysian MPP's Conference (UiTM)

Hurm.. Tgh bowink2 nie elok gak aku share pengalaman aku dgn korang..

Pada 1 - 3 Ogos 2008 UiTM Melaka menjadi tuan rumah kepada Persidangan MPP SeMalaysia..


Dan Pada waktu itu juga aku bersama beberapa kerat PMP dan JPK telah berpadu kuasa Gaban untuk realisasikan hajat org2 besar kami bagi penyempurnaan persidangan tu.
Hurm.. Terkenang zaman jadi MPP masa muda2 dulu.. Tapi tak pernah merasa attend persidangan cambest nie..


Member aku Alin siap boleh tangkap minat ngan mamat dari Sarawak.. Huhu.. Alin Alin.. Kamu mmg comel.. Ria pun comel gak.. Cat pun comel gak.. Te'ah? Lagiiiiiiiiiii comel.. Sudah2.. Semua kawan2 saya comel2 belaka.. Fair and square lah kan..


So aku nak jugak share gambar sepanjang persidangan tu.. Apa aktiviti kami? Check it out!!!
Naik Rivercruise lagi...
Kami membawa delegasi MPP menaiki Rivercruise...
Dato' VC belanja kami makan ikan bakar.. Oishii!!
Aku bersama dgn Dato VC.. WEHOO!


Alin yang kepanasan menunggu delegasi dari UiTM lain yg tak kunjung tiba..

No comments: