Monday, June 2, 2008

2 June 2008 : 1.44pm

Hi.. Hari ni aku nak share dengan semua penbaca blogger aku yang setia..


31/5/2008 lepas aku konvo akhirnya dengan Diploma in Business Studies (BM111) aku.. Syukur alhamdulillah... Selepas bertahun berhempas pulas, konvo gak aku akhirnya.. Tapi hari konvo yang sepatutnya ceria bagi aku tak seperti yang diharapkan..


Nak tahu kenapa? Ni semua gara2 mangkuk yang terlalu Melayu.. Never walk the talk.. Aku sikit punya pantang bila orang treat aku macam s***.. Bila dah promise tu buatlah...


Nak jadi cerita, time aku amik jubah ngan beberapa mangkuk ni, janji nak jumpa kat satu spot lepas majlis konvo settle.. Semua kata set.. Bila abis konvo Ahad lepas, aku pun tunggu lah mangkuk2 nie.. Alih2 sorang pun tak muncul.. Macam s***... Sakit hati aku.. banyak gila alasan..


Kalau ko ada s*** apa pun cakaplah dengan aku dulu.. Bayangkan aku tunggu sorang2 kat situ macam bodoh.. Lama tau tak? Sorang pun tak muncul.. Apa? Ingat bapak dia dah booking studio bleh jadi alasan.. Huru hara siot... Lepas ni jangan harap ar aku nak jadi macai korang.. Thanks for ruining my happy moment Bit**...


Kepada blogger2 yang lain, jangan jadi macam diorang.. And i would like to share my picture with you guys... Check it out.. : )


No comments: