Monday, June 16, 2008

16 June 2008 : 12.40pm

Hari ni aku cuba mulakan hari dengan ceria.. Namun aku lambat terjaga dari tidur kerana berjanji dengan orang nak breakfast sama2.. Aku capai tuala terus mandi.. Lepas dah bersiap, aku bagi makan kawan2 baru aku.. Mia and Apple.. Mereka ni comel banget..

Siapakah mereka? Mereka adalah 2 ekor Hamster yang baru aku beli di Jonker Walk last Saturday.. Aku pi beli sekor satu set dengan kandangnya, makannanya dan habuk kayu tempat tidurnya.. Satu set RM50.. oh ye.. Set tu beserta transport bolanya..

Sambung cerita balik.. Sesampainya aku kat MARA pagi tadi aku online.. Lepas tu aku pi naik kelas..

Makanya hari ni aku baru tersedar.. Aku terlalu pantas mengelar seseorang sebagai teman rapat.. Tapi hakikatnya tidak.. Aku sekadar kawan biasa.. Kawa biasa yang tak boleh bekongsi rahsia.. Seorang kawan yang tiada kepercayaan.. Thanks.. Now only I realize.. I appreciate that.. Sekurang2nya tak payah lah aku perasan seorang diri sepanjang masa..

Ternyata aku memang takde teman rapat kat sini.. Aku tak kisah..

Ternyata gak, hanya Aimi teman rapat aku sejak dibangku sekolah.. Menangis bersama.. Ketawa bersama.. Thanks Aimi for being my closest friend..

No comments: