Sunday, February 24, 2013

Part 2: Bandung Trip (24/1/2013)

24 JANUARI 2013

Kini disambung jelajah liburan dari tarikh 23 Januari 2013.

Pada jam 10 pagi, kami meninggalkan hotel untuk ke lokasi seterusnya Pasar Baru.. Apa yang ada disini? Syurga membeli belah kaum hawa. Kalau perempuan datang sini.. Especially makcik-makcik.. Kakak-kakak.. Confirm terbazir masa dalam kompleks beli belah ni berjam-jam.. Kami kaum lelaki tido dalam kete je.. Huhu..

(Atas: Habislah.. Gigi siapa yang perlu dikorbankan.. hehe.. Sebenarnya.. Ini bermaksud.. Tetap gunakan Gear 1 - Untuk naik kawasan Car Park)

Habeslah viewer marah.. Mana pi gambar Pasar Baru? Saya tak snap sebab sama je macam Semua House kat KL. Bezanya lebih sempit macam kedai dalam kedai kat Jalan TAR. Huhu.. Maaf ye? Saya hidangkan panorama Bandar Bandung dari kawasan Car Park Pasar Baru ye?



(Atas: Video sekitar kota Bandung. Kedengaran muzik asli bangsa Sunda.. Basking tepi jalan dan menghiburkan pejalan kaki sekitarnya)



Seterusnya kami ke Heritage, salah sebuah lokasi shopping yang digemari pengunjung. Agak lama saya disini sebab nak baju cantik tapi saiz takde untuk saya.. Stok model2 je senang dapat baju.. Mencik.. Hehe..

Senja menjelma, kami menuju ke HDL 293 Cilaki. Saya difahamkan.. Luna Maya dan Ariel Noah (Sensasi habis) gemar berkunjung ke restoran ini. Makanan disini memang sedap..


Kami pesan beberapa menu. Antara yang menarik. Cah Kangkung Polos.. Kangkung Cah di masukkan kedalam Hot Pan and it sizzles right away to your table.. Sedap weh..

(Atas: Kelihatan dalam video ini juga cumi-cumi 3 rasa.. )


(Atas: Udang Mayonaise.. Sedap..)

Tamat liburan tanggal 24/1/2013. Bersambung di posting akan datang

No comments: