Sunday, June 21, 2009

FAMA

Basically, kalau korang dah baca post aku sebelum ni bermakna korang dah tahu aku praktikal kat mana kan..? Right..
So kali ni. Meh aku ceritakan tentang tempat praktikal aku yg BESH ni..

FAMA ni ditubuhkan untuk memajukan pemasaran makanan hasil pertanian Malaysia through import & export..

So aku ditempatkan di bahagian Industri Asas Tani (IAT).. Bahagian ni ler yang bertanggungjawab dalam penganjuran Ekspo IAT.. Even untuk MAHA pun Fama terlibat.. Lebih2 lagi bahagian IAT dibawah FAMA..

(Office aku - Bahagian IAT)

Bangga den kerja kat sini.. Hehe..


(Desk Aku.. hehe.. Best tau..)


Untuk first day kat sini.. Aku dapat projek yg besar bagi menghasilkan Manual Kerja Perlaksanaan Program Ekspo IAT & Karnival Jualan Promosi Produk IAT Usahawan Di Bawah Jabatan / MOAinc Melalui Program Pembangunan Industri Asas Tani FAMA..

Manual ni akan digunakan oleh semua cawangan FAMA seluruh Malaysia.. Aku dengan kembang idungnya mmg bangga sbb dapat peluang ni..

Lepas siap manual nih.. Aku dapat kerja lagi... Aku ngan sorang lagi member praktikal aku Rais Asraf dari UiTM Arau buat guide untuk syarikat luar untuk penghasilan slide (Visual Aids) untuk ekspo yang akan datang.. best..

(Dari kiri : Kak Farah, Kak Min, Taufik)


No comments: