Thursday, May 8, 2008

8 May 2008 : 1.44pm

Hari ni aku relaks tapi coz paper dah abis.. just tunggu abang aku dtg amik aku kat Melaka.. Tak sabar rasanya nak balik.. Ye ar.. Masa hanya ada seminggu kat rumah.. After that nak kena dtg Melaka balik.. Intersesi lah katakan.. Subjek yang aku amik ni majoriti kata susah.. ni yang aku cuak nie.. Cross Culture.. Huaaa... Takpe aku akan tempuhi dan besemangan macam Yamaguchi-sensei.. Go..!

Before aku blah aku nak tanya korang.. apa pendapat korang bila orang sentuh dan main2 tunjal kepala korang.. main tampar2 ikut suka hati diorang.. Yang lagi best pi kentut kat muka org.. Biadap kan..? Aku rasa macam nak kasi pecah je muka org tu.. Kalau korang jadi aku.. Apa reaksi korang bila korang tak buat salah kat orang then orang tu 'konon' nak main2. Tapi ppi kentut betul2 depan muka korang.. Bagi pendapat korang..

1 comment:

Misz Lyia'z said...

kalo yg tunjal2 pale tu, family jer yg leh bt kat akak... org len xleh... g laa kentut blk kat muka org tuh... ngn cendol2 sume bg kat org tu... fiq, jd x nnti kuar? pape mgs aaa... peace yo...